جزوۀ تحلیل تنش

در این مطلب قصد دارم تا متن بسیار خوبی را معرفی کنم که محصول شرکت آمریکایی فلور است و مفهوم تحلیل تنش و طراحی تکیه گاه را با زبانی ساده و روان و به صورت مسایل حل شده توضیح داده است. با اینکه این جزوه به زبان انگلیسی است، خواندن آن به تسلط بالایی به زبان انگلیسی نیاز ندارد. این جزوه را به ویژه به کسانی توصیه می کنم که قصد دارند وارد حیطۀ تحلیل تنش و نرم افزار CAESAR II شوند.

جزوه را از اینجا می توانید دانلود کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
حمید رضا بخشعلی زاده سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام جناب مهندس
احتراما با عرض سلام و خسته نباشید و خدا قوت برای شما و تمام همکارانتان و ارزومندم که بنده را قابل بدانید تا بتوانم به نوبه ی خودم و همچنین از طرف هم کلاسی هایم از شما استاد گرامی تشکر و قدر دانی کنم بابت مطالب مفیدتان که همیشه بهترین و کامل ترین بوده و خواهد بود
موفق باشید و سربلند

از ابراز لطفتان بسیار شرمنده شدم. امیدوارم مطالب مفید بوده باشد.

امیر پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:57 ق.ظ

سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارید ، واقعا متشکرم
فقط خواهشی که دارم این است که فایل ها رو تو یه جای بهتر مثلا persiangig آپلود کنید که دانلودشون راحت تر باشه

موفق و سلامت باشید

انشاءالله در مطالب بعدی از این سایت استفاده خواهم کرد.

گلواری یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:26 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید
تشکر میکنم مطلب بسیار عالی بود.من الان دارم روی یه سمینار در اتباط با آنالیز تنش پایپینگ کار میکنم اگر لطف کنید در این خصوص مطالب ارزشمندی رو معرفی کنید خیلی ممنون میشم.
بازم تشکر

تنها مطلبی که می تونم معرفی کنم همون کتاب «مبانی ساپورت گذاری و تحلیل تنش پایپینگ» هست که میتونید اون رو تهیه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد