پوشش مناسب برای خطوط لوله

در این مطلب مقاله ­ای آماده کرده ام با عنوان «چگونگی انتخاب بهینۀ پوشش خط لوله با در نظر گرفتن شرایط عملیاتی و هزینۀ تمام شده». این مقاله توسط دوست و همکار خوبم آقای مهندس قلی ­زاده در اختیار بنده قرار گرفته و به روش انتخاب بهترین نوع پوشش سطح خارجی خطوط لوله، متناسب با شرایط و نیازهای عملیاتی خط می پردازدانتخاب پوشش مناسب می تواند علاوه بر جلوگیری از خوردگی، باعث صرفه جویی در هزینه های اجرای خط لوله شود. بیش از این وقتتان را نمی گیرم و ضمن تشکر از مهندس قلی زاده شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنم. مقاله را از اینجا می توانید دانلود کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسین عاملی پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:33 ق.ظ

لینک غیر فعال است

امتحان کردم؛ کار می کرد. شما هم با مرورگر دیگری دوباره امتحان کنید.

حسین عاملی جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:49 ق.ظ

آیا بجای تیوپ در استیم ترسینگ میتوان از پایپ استفاده کرد؟
(مقدار زیادی پایپ در انبار موجود است)

به نظر بنده اشکالی نداره. فقط باید لوله ها به خوبی آببندی شوند که نشتی آنها وارد مواد عایق کننده نشود.

Moslem سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام استاد
وقت بخیر
خدا قوت
چرا تولید محتوا رو متوقف کردید؟

سلام بر شما
دوست ندارم استاد خطابم کنید. چون واقعا خودم رو صاحب نظر نمی دونم. فقط مدتی که توی پروژه های عسلویه کار می کردم، سعی می کردم تجربیاتم رو مستند کنم که هم خودم بعدها بهشون مراجعه کنم و هم بقیه بتونن ازشون استفاده کنن.
اما درباره توقف تولید محتوا باید عرض کنم خوشبختانه یا متاسفانه از حدود 4 سال پیش بنده به شهر خودم یعنی ملایر منتقل شدم و ماهیت کارم هم عوض شده. یعنی توی یک انبار فراورده های نفتی کار می کنم و اصلا با کار پایپینگ سروکاری ندارم. فقط هر چند روز یه سر به وبلاگ می زنم تا چنانچه نظری گذاشته شده باشه پاسخ بدم. از این لحاظ عذر بنده رو بپذیرید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد